بنر  1
بنر  1

لنت ترمز دیسکی عقب پژو پارس - JT30256 - جهان لنت

لنت ترمز دیسکی عقب پژو پارس - JT30256 - جهان لنت

ویژگی های محصول
مناسب برای خودرو : پژو پارس
شماره فنی : JT30256
تعداد لنت : 4
برند : جهان لنت
تولید شده توسط جهان لنت
۴۰۶,۲۰۰ ۳۹۴,۴۶۶  تومان


نقد و بررسی اجمالی

لنت ترمز دیسکی عقب پژو پارس - JT30256 - جهان لنت : با انتخاب لنت‌های دیسکی از شرکت جهان لنت، شما از محصولاتی با کیفیت بالا و عملکرد بی‌نقص بهره‌مند خواهید شد. محصولات ما با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و فناوری روز دنیا تولید می‌شوند تا از قدرت ترمزگیری بالا و عملکرد بی‌نقصی برخوردار باشند. لنت‌های جهان لنت طراحی شده‌اند تا هنگام ترمزگیری هیچ گونه لرزشی احساس نشود و رانندگی شما را ایمن‌تر و راحت‌تر کنند.
علاوه بر این،خرید لنت‌ ترمز دیسکی جهان لنت به دلیل طراحی و مواد با کیفیت، دارای عمر طولانی‌تری هستند که منجر به کاهش مصرف سوخت و هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو می‌شود. با استفاده از این لنت‌ها، نیاز به تعویض مکرر کاهش می‌یابد و می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از کیفیت و کارایی، به رانندگی خود ادامه دهید.
تولیدات ما با گذراندن مراحل مختلف تست و ارزیابی، اطمینان حاصل می‌کنند که از نظر ایمنی و عملکرد در سطح بالایی قرار دارند. تیم متخصص ما با دقت و حوصله فراوان بر تمامی مراحل تولید نظارت دارد تا اطمینان حاصل شود که هر لنت ترمز تولید شده با استانداردهای بین‌المللی کیفیت همخوانی دارد.
با انتخاب و خرید لنت‌ ترمز پژو پارس جهان لنت، شما به محصولی دست می‌یابید که تجربه‌ای مطمئن، راحت و لذت‌بخش از رانندگی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اعتماد به محصولات ما به معنای بهره‌مندی از بالاترین سطح ایمنی و کیفیت است که هر سفری را برای شما و سرنشینان خودروتان دلپذیرتر می‌کند.

 



مشخصات فنی

عمومی

مناسب برای خودرو پژو پارس
شماره فنی JT30256
تعداد لنت 4
برند جهان لنت


برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها
محصولات مرتبط