بنر  1
بنر  1

لنت ترمز دیسکی جلو سمند - JT21209 - جهان لنت

لنت ترمز دیسکی جلو سمند - JT21209 - جهان لنت

ویژگی های محصول
مناسب برای خودرو : سمند
شماره فنی : JT21209
تعداد لنت : 4
برند : جهان لنت
تولید شده توسط جهان لنت
۴۶۳,۰۰۰ ۴۴۹,۵۵۰  تومان


نقد و بررسی اجمالی

لنت ترمز دیسکی جلو سمند - JT21209 - جهان لنت : خرید لنت ترمز دیسکی جلو از شرکت جهان لنت به معنای انتخاب برتری در کیفیت و اطمینان از ایمنی است. لنت‌های دیسکی جلویی که توسط جهان لنت تولید می‌شوند، با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته روز دنیا ساخته می‌شوند. هر لنت با دقت و وسواس فراوان تحت مجموعه‌ای از آزمایش‌های سخت‌گیرانه قرار می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود که تمامی استانداردهای بین‌المللی کیفیت و ایمنی را به طور کامل رعایت می‌کند.

این آزمایش‌ها شامل ارزیابی مقاومت در برابر حرارت، سنجش میزان سایش و بررسی عملکرد لنت در شرایط مختلف آب و هوایی و جاده‌ای است. نتیجه این دقت و توجه، تولید محصولی است که در تمامی شرایط رانندگی، از جاده‌های خشک و صاف تا مسیرهای مرطوب و برفی، عملکرد بی‌نظیری از خود نشان می‌دهد.

با انتخاب و خرید لنت ترمزسمند - JT21209 از شرکت جهان لنت، شما به محصولی دست پیدا می‌کنید که به‌طور مستمر و پایدار، ایمنی و کارایی بالایی را ارائه می‌دهد. این لنت‌ها نه تنها به بهبود عملکرد سیستم ترمز خودرو شما کمک می‌کنند بلکه به طور قابل ملاحظه‌ای ایمنی شما و سرنشینان خودرو را در طول سفرها تضمین می‌کنند.

علاوه بر این، با خرید لنت ترمز دیسکی جلو سمند - JT21209 از فروشگاه اینترنتی جهان لنت دوام و طول عمر بالای موجب می‌شود که شما نیاز به تعویض مکرر لنت‌ها نداشته باشید، که این امر به نوبه خود هزینه‌های نگهداری و تعمیرات خودرو را کاهش می‌دهد. با انتخاب جهان لنت، شما سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای در ایمنی و کیفیت رانندگی خود می‌کنید و از هر لحظه رانندگی با اطمینان و آرامش بیشتری لذت می‌برید.



مشخصات فنی

عمومی

مناسب برای خودرو سمند
شماره فنی JT21209
تعداد لنت 4
برند جهان لنت


برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها
محصولات مرتبط